Polityka zwrotów i reklamacji sklepu internetowego stopki-wahliwe.pl, marki firmy B2B-Europe Sp. z o. o. (dawniej B2B-Europe.pl Lewandowska Sp. K.) NIP 782-253-59-95, Regon 301878860, KRS 0001112447 . Zgodnie z tymi wytycznymi, klienci mają prawo do zwrotu produktów w przypadku, gdy nie spełniają swoich oczekiwań lub posiadają wady.

Zwroty

Klienci mają prawo do zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym stopki-wahliwe.pl w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym czasie mogą odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, kompletnym, w oryginalnym opakowaniu, bez żadnych śladów użytkowania lub zniszczenia. W przypadku zwrotu, koszty przesyłki pokrywa klient.

Jeśli produkt zakupiony w sklepie internetowym stopki-wahliwe.pl posiada wady lub nie spełnia oczekiwań klienta, istnieje możliwość reklamacji. Klient powinien zgłosić reklamację w ciągu 14 dni od momentu stwierdzenia wady lub niezgodności produktu z opisem. W tym celu należy wysłać maila na adres info@stopki-wahliwe.pl. W opisie reklamacji należy podać numer zamówienia oraz szczegółowy opis wady.

W przypadku uznania reklamacji, klient ma prawo do wymiany produktu na nowy, naprawy wady lub zwrotu pieniędzy. Koszt przesyłki w przypadku reklamacji pokrywa sklep internetowy stopki-wahliwe.pl.

Podsumowanie

Polityka zwrotów i reklamacji sklepu internetowego stopki-wahliwe.pl. Klienci mają prawo do zwrotu towarów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki oraz do reklamacji produktów w przypadku wad lub niezgodności z opisem. W przypadku uznania reklamacji, klient ma prawo do wymiany produktu na nowy, naprawy wady lub zwrotu pieniędzy, a koszt przesyłki w takim przypadku pokrywa sklep internetowy stopki-wahliwe.pl.